ISA bred logo avrundet
21-kul-kulinternati-08-hg_5

Fakta om Action Actor | Stuntskuespiller utdannelsen

• 1. år - heltid over to semester. Hvert semester koster 55.000,-
  • Studiet gir deg 60 studiepoeng.
  • Du lærer blant noen av verdens beste i faget. Lærerne jobber og har jobbet på mange store film og TV produksjoner!
  • Når du er akseptert til ISA, kan du søke og få lån og stipend ved Lånekassen.
  • ​Utdanning gir internasjonale karriere muligheter.
  • Det kreves god egeninnsats!
  • Veldig bra studentmiljø.
  • Du bor på skolens internat under studietiden. Hybel koster kr 4200 pr. med og inkluderer strøm og internett.
  • 1500 timer med trening, film produksjoner og undervisning over ett år! 300 av disse timene er egentrening på skolen.
  • Studenter lærer også mye av hverandre da studenter besitter ulik bakgrunn og kompetanse fra før.
  • Det er en stor fordel om du kan jobbe med videoredigeringsprogram. Du vil få tid til å lære dette under skoleåret.
  • ISA studenter får unikt tilbud om studietur​ til  Los Angeles, Hollywood**
  • Skolen legger opp til at studenter kan delta i praksisarbeid under studieåret hvor yrkesfeltet er involvert.

Viktig info: Etter du har sendt inn din søknad om opptaksprøve er det viktig at du sjekker din e-post (og spam filter) da vi vil kontakte deg for å reservere din plass.

"We Make Heroes"

- John Smith, Founder of ISA -