Aktuelt boarder

Ny datapark på ISA Campus Slåstad

Endelig ankom den splitter nye dataparken med 23 imac`s til ISA Campus Slåstad. Formålet med dataparken er å kunne gi alle studenter like forutsetninger for å kunne lykkes med bilde- og video redigering, da der er veldig stor variasjon i hva studentene har av utstyr selv.

08A70727-7780-4EC9-84FD-0F394DF8C8AC

Intervju av Ida Bakk

Denne måneden intervjuet Stunt Hustle en av årets studenter, Ida Bakk.

I intervjuet forteller Ida om at hun allerede i barndommen drømte å om bli en "Stunt Performer" og hva som påvirket henne reise til å studere hos International Stunt Academy

idabakk

Opptaksprøve 26.11.22

International Stunt Academy på Norge Rundt

For noen uker siden hadde ISA besøk av Norge Rundt med programmleder Julie Groseth i spissen. Her får du et innblikk i litt av hverdagen til våre studenter, og hva du vil lære som student hos oss på ISA Campus Slåstad.

stuntskuespiller

Nytt Auditorium

- ISA har etablert et nytt auditorium i 2.etg. med 30 sitteplasser som gir nye digitale undervisnings muligheter. Auditoriumet blir også brukt som Kino på utvalgte kvelder med programvisning.

FullSizeRender

Besøk av Hollywood stjerne

International Stunt Academy har iløpet av høsten hatt besøk av flere action skuespillere fra Hollewood, bl.a. Michelle Rodriguez som er mest kjent fra Fast & The Furious filmene og Lost serien.

ISA jobber for å tilrettelegge slik at studentene etablerer god kjennskap til yrkesfeltet som de skal jobbe i etter endt utdanning.

IMG_1100 (1)

Tilskudd datapark

Plakat tilskudd datapark

Trappetårn

- Skolen har fått rigget opp et trappetårn på 10 meter med tilhørende Air-Bag. Dette gir studentene helt unike muligheter til å kunne øve på fallteknikker fra høyden.

Når tårnet er ferdigstillt vil tårnet være 20 meter høyt, hvor man skal kunne rappelere, klatre og gjennomføre fall fra høyden.

Læringsutbytte

Læringsutbytte for studiet

Les mer om læringsutbytte du får ved å studere hos ISA, og hvilke fordeler du har i arbeidsmarkedet med internasjonal akkreditering

Ny etasje studenthybler

- Skolen har fått etablert en helt ny etasje med studenthybler, som også inneholder eget vaskerom, kjøkken og stort oppholdsrom. Her vil det bli  installert en prosjektor slik at studentene kan benytte seg av den til filmer og spill på kveldstid.

E6A12856-6A11-4F7B-8545-BA838751ABA3

Studiekvalitet

Les om hvordan ISA sikrer høy studiekvalitet igjennom systemer fra NOKUT og Kunnskapsdepartementet.

studiekvalitet

Nytt trenings senter

isa fitness

- ISA planlegger å etablere eget trenings senter i deler av kjeller lokalet kalt ISA Fitness.

Dette vil gi studentene en helt unik mulighet til å holde den mentale og fysiske helsen i topp form. Arbeidet har startet og treningssententeret skal stå klart i løpet av januar 2022.

Motivasjon Inspirasjon Blanke Ark Hav Plakat (1)

Covid-19

Retningslinjer for ansatte, eksisterende og nye studenter

Studentproduksjon

student produksjon

- Studentene jobber i 4 uker med en unik videoprodukjson som heter "Christmas Delivery". Hver dag fra 1 til 24 desember kan du følge med på ISAs actionfylte julekalender.

Er dette verdens mest actionfylte julekalender? Følg med!

Intervju - Kenneth Wolf Haugen

I dette intervjuet stiller vi en rekke spørsmål til Kenneth som kan være til nytte for fremtidige studenter hos international Stunt Academy

Kopi av Galakse Motivasjon Inspirasjon Plakat

Intervju Marcus Bakkenberg (1)